Aquamo. Po kropelce do celu.
Współtworzyć sukces organizacyjny naszych Klientów dzięki Profesjonalnej Obsłudze, zaspokajaniu ich potrzeb oraz dostarczaniu produktów Najwyższej Jakości po korzystnych cenach, zawsze na czas.
20 lat
na rynku
Filozofia Aquamo
Nasza filozofia to ciągłość i wiarygodność oraz nieustanne podwyższanie jakości obsługi naszych Klientów. Pragniemy, aby marka AQUAMO była synonimem wysokiej jakości w każdym elemencie naszej działalności.
Nasz sukces zawdzięczamy naszym pracownikom. Nasi ludzie działają z pasją i zaangażowaniem zawsze służąc radą i będąc blisko naszych Klientów. Nasza oferta to kompendium wiedzy naszego zespołu oraz cennych uwag ze strony Klientów. Popierają ją produkty najwyższej jakości – nasza woda Źródło Żywiec oraz szeroka gama najnowocześniejszych dystrybutorów.
Priorytety
Priorytetem w naszym działaniu jest dbanie o czystość urządzeń dozujących zainstalowanych u naszych Klientów. Regularnie lub na każde życzenie Klienta przeprowadzamy sanityzację i dezynfekcję sprzętu dozującego wodę.
Współpraca z nami to gwarancja spożywania wody najwyższej jakości po korzystnych cenach. Zależy nam, aby nasi Klienci byli zadowoleni nie tylko z jakości wody i obsługi, ale również z finansowych warunków współpracy. Zapraszamy!
Dlaczego Aquamo?
Rozpoczynając współpracę z naszą firmą zyskujesz pewnego i kompetentnego partnera, który z najwyższą dbałością i starannością zajmie się wywiązywaniem z zawartej umowy.
Kariera w Aquamo
Rozwijamy silny fundament Aquamo jakim jest Zespół. Codziennie dbamy o wygodę pracy i poczucie spełnienia. Pragniemy aby nasi pracownicy mogli się realizować w swojej pracy. Dla nas każdy pracownik jest równie ważny.
-
Przedstawiciel Handlowy Cała Polska/ Mazowieckie
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydata na stanowisko: Przedstawiciela Handlowego
Miejsce pracy: biuro firmy w 05-083 Borzęcin Duży, województwo mazowieckie, cała Polska
Siedziba: Borzęcin Duży k/WarszawyNr ref: PH/11/21
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
– pozyskiwanie Klientów na dostawy wody w systemie 5-cio galonowym,
– pozyskiwanie Klientów na dzierżawę dystrybutorów filtrujących POU,
– utrzymywanie bieżących relacji z Klientami.
Od kandydatów bezwzględnie oczekujemy:
– prawa jazdy kat. B,
– doświadczenia w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w sprzedaży B2B oraz obsługi pakietu MS Office i poczty elektronicznej,
– nienagannej kultury osobistej,
– optymizmu w podejściu do pracy.
Mile widziana będzie znajomość branży dostaw wody w systemie 5-cio galonowym oraz dystrybutorów filtrujących POU.
Kandydatom oferujemy:
- pracę w dobrze zorganizowanej i prężnej firmie,
- komfort sprzedaży produktów najwyższej jakości,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia (samochód służbowy, komputer i telefon służbowy, atrakcyjne warunki płacy zależne od zaangażowania i efektów pracy),
- kartę Multisport.
Nie poszukujemy osób na 'sezon’. Szukamy pracowników solidnych i chcących na długo zaangażować się w rozwój firmy.
Aplikacje ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować wyłącznie na email: mowczarek(at)aquamo.com.pl.
Dziękujemy za nadsyłane aplikacje. Zastrzegamy sobie kontakt wyłącznie z wybranymi osobami.
Drogi kandydacie,
Informujemy, że w przypadku chęci przesłania nam Twojego zgłoszenia za pomocą adresu e-mail oraz umieszczenia w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dodatkowych danych (innych niż wskazane w art. 22(1) Kodeksu pracy), potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie tych danych. Prosimy Cię o umieszczenie w Twoim CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanym w moim zgłoszeniu dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
Ponadto, jeżeli chcesz abyśmy zachowali Twoje zgłoszenie rekrutacyjne dla przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez naszą firmę, prosimy o zawarcie w nim klauzuli: „Wyrażam zgodę na zachowanie moich danych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji.”
Powyższe klauzule możesz również umieścić w treści Twojego e-maila lub zgłoszenia rekrutacyjnego.
Zasady przetwarzania przez nas danych osobowych określa Polityka Prywatności dostępna na stronie: http://www.aquamostrefaklienta.pl/.”
-
Kierowca – sprzedawca Borzęcin Duży k/Warszawy i Warszawa
Kierowca - sprzedawca
W związku z dynamicznym rozwojem firmy AQUAMO poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Kierowcy – Sprzedawcy.
Miejsce pracy: Borzęcin Duży k/Warszawy i Warszawa.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa stałych Klientów firmy w zakresie dostaw produktów – regularne dostawy wg harmonogramów dostaw do firm i instytucji. Praca w godzinach 6-14 lub 7-15.
Od kandydatów oczekujemy:
- Prawa jazdy kat. B,
- Nienagannej kultury osobistej,
- Optymizmu w podejściu do pracy.
- Mile widziane będzie doświadczenie w prowadzeniu pojazdów dostawczych o ładowności do 3,5 T
Kandydatom oferujemy:
– pracę w dobrze zorganizowanej i prężnej firmie,
– atrakcyjne warunki zatrudnienia (m.in. umowa o pracę, telefon służbowy),
– pracę od poniedziałku do piątku – wszystkie weekendy wolne,
– dofinansowanie dojazdów,
– możliwość awansu,
– kartę MultiSport.
Aplikacje ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować wyłącznie na email: mowczarek@aquamo.com.pl.
Dziękujemy za nadsyłane aplikacje. Zastrzegamy sobie kontakt wyłącznie z wybranymi osobami.
Drogi kandydacie, Informujemy, że w przypadku chęci przesłania nam Twojego zgłoszenia za pomocą adresu e-mail oraz umieszczenia w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dodatkowych danych (innych niż wskazane w art. 22(1) Kodeksu pracy), potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie tych danych. Prosimy Cię o umieszczenie w Twoim CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanym w moim zgłoszeniu dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji.” Ponadto, jeżeli chcesz abyśmy zachowali Twoje zgłoszenie rekrutacyjne dla przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez naszą firmę, prosimy o zawarcie w nim klauzuli: „Wyrażam zgodę na zachowanie moich danych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji.”
Powyższe klauzule możesz również umieścić w treści Twojego e-maila lub zgłoszenia rekrutacyjnego.
Zasady przetwarzania przez nas danych osobowych określa Polityka Prywatności dostępna na stronie: http://www.aquamostrefaklienta.pl/.”
-
Technik serwisu Borzęcin Duży k/W-wy
Technik Serwisu Aquamo
W związku z dynamicznym rozwojem firmy AQUAMO poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Technika Serwisu.
Miejsce pracy: Borzęcin Duży k/Warszawy, cała Polska.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
– instalacja, naprawy i konserwacja dystrybutorów filtrujących wodę (POU),
Od kandydatów oczekujemy:
- Prawa jazdy kat. B,
- Nienagannej kultury osobistej,
- Optymizmu w podejściu do pracy,
- Gotowości do wyjazdów służbowych.
Mile widziane będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Praca poniedziałek-piątek.
Kandydatom oferujemy:
– pracę w dobrze zorganizowanej i prężnej firmie,
– atrakcyjne warunki zatrudnienia,
– samochód i telefon służbowy,
– kartę Multisport’u.
– udział w wewnętrznych konkursach dających możliwość uzyskania dodatkowych profitów finansowych.
Aplikacje ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować wyłącznie na email: mowczarek(at)aquamo.com.pl.
Dziękujemy za nadsyłane aplikacje. Zastrzegamy sobie kontakt wyłącznie z wybranymi osobami.
Drogi kandydacie,
Informujemy, że w przypadku chęci przesłania nam Twojego zgłoszenia za pomocą adresu e-mail oraz umieszczenia w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dodatkowych danych (innych niż wskazane w art. 22(1) Kodeksu pracy), potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie tych danych. Prosimy Cię o umieszczenie w Twoim CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanym w moim zgłoszeniu dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
Ponadto, jeżeli chcesz abyśmy zachowali Twoje zgłoszenie rekrutacyjne dla przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez naszą firmę, prosimy o zawarcie w nim klauzuli: „Wyrażam zgodę na zachowanie moich danych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji.”
Powyższe klauzule możesz również umieścić w treści Twojego e-maila lub zgłoszenia rekrutacyjnego.
Zasady przetwarzania przez nas danych osobowych określa Polityka Prywatności dostępna na stronie aquamo.pl
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie:
-
serwis i montaż urządzeń filtrujących wodę
Aktualności
Informacje dodatkowe
-
Zastrzeżenia prawne
Zawartość naszej strony internetowej jest chroniona prawami autorskimi przysługującymi spółce AQUAMO. Niektóre elementy niniejszej strony internetowej są chronione prawami autorskimi przysługującymi innym uprawnionym podmiotom. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Informacje umieszczone na naszej stronie internetowej poza ściśle prywatnymi celami, nie mogą być reprodukowane, przenoszone, rozprowadzane, udostępniane publicznie, rozpowszechniane lub zamieszczane w innych utworach, publikacjach lub stronach internetowych lub przechowywane bez uprzedniej pisemnej zgody spółki AQUAMO. Wszelkie zmiany i modyfikacje zawartości strony internetowej są zabronione.
Niektóre fragmenty naszej strony internetowej zawierają ilustracje, które chronione są prawami autorskimi należącymi do ich dostarczycieli.
Dane i informacje zawarte w naszej stronie internetowej zamieszczone są wyłącznie w celach informacyjnych i nie są wiążące. Spółka AQUAMO zastrzega sobie możliwość występowania nieścisłości technicznych i błędów typograficznych w informacjach zawartych na naszej stronie internetowej. Spółka AQUAMO zastrzega sobie prawo do zmiany w każdym czasie danych i informacji znajdujących się na tej stronie internetowej, bez wcześniejszego uprzedzenia osób korzystających z tej strony.
W żadnym wypadku spółka AQUAMO nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie, pośrednie, specyficzne lub inne straty wynikające z korzystania z niej lub jakiejkolwiek łączącej się z nią strony internetowej, włączając w to bez wykluczeń wszelkie utracone zyski lub korzyści, kontakty, uszkodzenia programów komputerowych.
Wszelkie sugestie, pomysły, informacje lub inne przesyłane do nas komentarze traktowane będą jako nie poufne i niezastrzeżone. Wysyłając materiały lub informacje tym samym przekazuje się spółce AQUAMO prawo swobodnego dysponowania nimi, pokazywania, wdrażania, reprodukcji, modyfikacji, pokazywania i dystrybucji oraz wyraża zgodę na dowolne wykorzystanie przez spółkę AQUAMO wszelkich nadesłanych w jakimkolwiek celu, pomysłów, wiedzy, technik lub idei.
-
Elektrośmieci
Informacje umieszczone na naszej stronie internetowej poza ściśle prywatnymi celami, nie mogą być reprodukowane, przenoszone, rozprowadzane, udostępniane publicznie, rozpowszechniane lub zamieszczane w innych utworach, publikacjach lub stronach internetowych lub przechowywane bez uprzedniej pisemnej zgody spółki AQUAMO. Wszelkie zmiany i modyfikacje zawartości strony internetowej są zabronione.
Niektóre fragmenty naszej strony internetowej zawierają ilustracje, które chronione są prawami autorskimi należącymi do ich dostarczycieli.
Dane i informacje zawarte w naszej stronie internetowej zamieszczone są wyłącznie w celach informacyjnych i nie są wiążące. Spółka AQUAMO zastrzega sobie możliwość występowania nieścisłości technicznych i błędów typograficznych w informacjach zawartych na naszej stronie internetowej. Spółka AQUAMO zastrzega sobie prawo do zmiany w każdym czasie danych i informacji znajdujących się na tej stronie internetowej, bez wcześniejszego uprzedzenia osób korzystających z tej strony.
W żadnym wypadku spółka AQUAMO nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie, pośrednie, specyficzne lub inne straty wynikające z korzystania z niej lub jakiejkolwiek łączącej się z nią strony internetowej, włączając w to bez wykluczeń wszelkie utracone zyski lub korzyści, kontakty, uszkodzenia programów komputerowych.
Wszelkie sugestie, pomysły, informacje lub inne przesyłane do nas komentarze traktowane będą jako nie poufne i niezastrzeżone. Wysyłając materiały lub informacje tym samym przekazuje się spółce AQUAMO prawo swobodnego dysponowania nimi, pokazywania, wdrażania, reprodukcji, modyfikacji, pokazywania i dystrybucji oraz wyraża zgodę na dowolne wykorzystanie przez spółkę AQUAMO wszelkich nadesłanych w jakimkolwiek celu, pomysłów, wiedzy, technik lub idei.
-
Polityka prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI AQUAMO S.C. obowiązuje od dnia 15 maja 2018 r.
W celu zgodnego z prawem, rzetelnego i przejrzystego przetwarzania przez nas danych osobowych, przyjmujemy ten dokument zwany Polityką Prywatności.
Polityka Prywatności określa w jaki sposób dbamy o Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem.
1. JAKICH POJĘĆ UŻYWAMY W POLITYCE PRYWATNOŚCI?
Dane osobowe – dane żywej osoby, która może zostać zidentyfikowana dzięki wykorzystaniu tych danych. Niniejsza Polityka Prywatności wyjaśnia jak korzystamy z powierzonych nam przez Ciebie danych osobowych.
My – Aquamo s.c. z siedzibą w Borzęcinie Dużym, ul. Poprzeczna 16, 05-083 Borzęcin Duży.
Ty, Twój – każda osoba fizyczna, z którą wiąże nas stosunek prawny, w szczególności klient, usługodawca, przedstawiciel klientów, przedstawiciel usługodawców, kandydat do pracy, osoba odwiedzająca biuro.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
Strona – prowadzone przez nas strony internetowe: http://www.aquamo.com.pl/ oraz http://www.aquamostrefaklienta.pl/
Procesorzy – podmioty, którym możemy przekazywać część Twoich danych osobowych, w związku z wykonywaniem przez nie pewnych czynności lub usług na nasze zlecenie. Podmioty te nie mogą zrobić z Twoimi danymi osobowymi nic, dopóki im tego nie polecimy i tylko we wskazanym przez nas zakresie. Będą przechowywać Twoje dane osobowe bezpiecznie i tylko przez okres, jaki im wskażemy lub jaki wymagany jest przez obowiązujące przepisy prawa.
Regulamin – Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną Aquamo s.c. w ramach serwisów i funkcjonalności udostępnianych przez Aquamo s.c.
2. KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych. Oznacza to, że decydujemy jak i w jakich celach Twoje dane osobowe, które nam przekazałeś, są przetwarzane. Chcemy abyś wiedział, że dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne. Nie handlujemy powierzonymi nam danymi osobowymi.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych, skontaktuj się z nami wykorzystując poniższe dane kontaktowe:
Aquamo s.c., ul. Poprzeczna 16, 05-083 Borzęcin Duży, e-mail: biuro@aquamo.com.pl, telefon: 22 7221456 do 58
3. JAK PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
W związku z prowadzoną przez nas działalnością przetwarzamy dane osobowe różnych osób w różnych celach, w różnym zakresie i na różnej podstawie prawnej określonej w RODO. W celu przekazania Ci jak najbardziej przejrzystej informacji, pogrupowaliśmy te informacje odnosząc się do celu przetwarzania Twoich danych osobowych.
ZAPYTANIA PRZEZ STRONĘ
Dotyczy:
http://www.aquamostrefaklienta.pl/
http://aquamo.com.pl/spytaj-o-oferte
http://aquamo.com.pl/formularz-dla-klientow
Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu obsługi dokonanego przez Ciebie zapytania za pomocą jednego z ww. formularzy kontaktowych oraz udzielenia na nie należytej odpowiedzi.
Okres przetwarzania
Twoje dane osobowe będą przez nas usuwane po udzieleniu odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie, a w przypadku braku dalszego kontaktu z Twojej strony, w związku z udzieloną odpowiedzią, po okresie 2 tygodni od udzielenia przez nas odpowiedzi na Twoje pytanie.
Podstawa prawna
Niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usług zgodnie z Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Kategorie odbiorców Twoich danych osobowych
a) Podmioty zapewniające obsługę i bezpieczeństwo Strony
Korzystamy z usług podmiotów, które zapewniają profesjonalne działanie Strony oraz bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. W celu zagwarantowania odpowiedniej jakości tych usług podmioty te przetwarzają adresy IP osób, które odwiedzają naszą Stronę.
b) Dostawcy usług IT
Korzystamy z usług podmiotów, które profesjonalnie zajmują się świadczeniem usług IT, w tym zapewniają nam prawidłowe działanie i serwis sklepu internetowego. Zależy nam na tym, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne, aktualne oraz aby zapewniona została ich poufność.
c) Podmioty świadczące usługi niszczenia dokumentacji oraz nośników danych
Korzystamy z usług podmiotów, które profesjonalnie zajmują się świadczeniem usług bezpiecznego niszczenia dokumentacji oraz innych nośników danych.
KLIENCI
I. Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wykonania wiążącej nas umowy lub realizacji złożonego zamówienia.
Okres przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tym celu do momentu wykonania lub rozwiązania łączącej nas umowy, rozliczenia wzajemnych zobowiązań oraz przez okres przedawnienia właściwy dla rodzaju zawartej umowy.
Podstawa prawna
Niezbędność do wykonania umowy lub realizacji naszej współpracy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
II. Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wypełnienia przez nas obowiązku prawnego przechowywania dokumentacji księgowej, w postaci faktur VAT lub innej wymaganej przepisami. Obowiązek ten nakłada na nas obowiązująca ustawa o rachunkowości.
Okres przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tym celu przez okres 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym dokumentacja taka została utworzona.
Podstawa prawna
Wypełnienie obowiązku prawnego (art. 74 ust. 2 pkt 8 ustawy o rachunkowości w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
III. Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu oceny wiarygodności płatniczej w związku z zawarciem i wykonaniem umowy lub realizacją złożonego przez Ciebie zamówienia, o ile zajdzie taka potrzeba.
Okres przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tym celu przez okres trwania łączącej nas umowy lub realizacji złożonego przez Ciebie zamówienia.
Podstawa prawna
Nasz prawnie uzasadniony interes w postaci weryfikacji i oceny wiarygodności naszych kontrahentów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
IV. Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu obsługi dokonanego przez Ciebie zapytania za pomocą formularza kontaktowego dla klienta oraz udzielenia na nie należytej odpowiedzi.
Okres przetwarzania
Twoje dane osobowe będą przez nas usuwane po udzieleniu odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie, a w przypadku braku dalszego kontaktu z Twojej strony, w związku z udzieloną odpowiedzią, po okresie 2 tygodni od udzielenia przez nas odpowiedzi na Twoje pytanie.
Podstawa prawna
Niezbędność do wykonania umowy zgodnie z Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Kategorie odbiorców Twoich danych osobowych
a) Podmioty świadczące obsługę rachunkową
Korzystamy z usług podmiotów zapewniających profesjonalną obsługę rachunkową i rozliczeniową.
b) Podmioty zapewniające obsługę i bezpieczeństwo i obsługę Strony
Korzystamy z usług podmiotów, które zapewniają profesjonalne działanie Strony oraz bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. W celu zagwarantowania odpowiedniej jakości tych usług podmioty te przetwarzają adresy IP osób, które odwiedzają naszą Stronę.
c) Dostawcy usług IT
Korzystamy z usług podmiotów, które profesjonalnie zajmują się świadczeniem usług IT, w tym zapewniają prawidłowe działanie i serwis sklepu internetowego. Zależy nam na tym, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne, aktualne oraz aby zapewniona została ich poufność.
d) Profesjonalni doradcy prawni oraz podmioty zajmujące się windykacją należności
Korzystamy z usług podmiotów, które świadczą na naszą rzecz profesjonalne usługi audytorskie, związane z pomocą prawną oraz dochodzeniem należności wynikających ze stosunków prawnych łączących nas z naszymi kontrahentami.
e) Podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską
Korzystamy z usług podmiotów, które profesjonalnie zajmują się świadczeniem usług pocztowych lub kurierskich.
USŁUGODAWCY
I. Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wykonania wiążącej nas umowy lub realizacji zawartego porozumienia.
Okres przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tym celu przez okres trwania łączącej nas umowy lub zawartego porozumienia.
Podstawa prawna
Niezbędność do wykonania umowy lub realizacji naszej współpracy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
II. Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wypełnienia przez nas obowiązku prawnego przechowywania dokumentacji księgowej, w postaci faktur VAT lub innej wymaganej przepisami. Obowiązek ten nakłada na nas obowiązująca ustawa o rachunkowości.
Okres przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tym celu przez okres 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym dokumentacja taka została utworzona.
Podstawa przetwarzania
Wypełnienie obowiązku prawnego (art. 74 ust. 2 pkt 8 ustawy o rachunkowości w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
III. Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu oceny wiarygodności płatniczej w związku z zawarciem i wykonaniem umowy lub realizacją złożonego przez Ciebie zamówienia, o ile zajdzie taka potrzeba.
Okres przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tym celu przez okres trwania łączącej nas umowy lub realizacji złożonego przez Ciebie zamówienia.
Podstawa prawna
Nasz prawnie uzasadniony interes w postaci weryfikacji i oceny wiarygodności naszych kontrahentów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Kategorie odbiorców Twoich danych osobowych
a) Podmioty świadczące obsługę rachunkową
Korzystamy z usług podmiotów zapewniających profesjonalną obsługę rachunkową i rozliczeniową.
b) Dostawcy usług IT
Korzystamy z usług podmiotów, które profesjonalnie zajmują się świadczeniem usług IT. Zależy nam na tym, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne, aktualne oraz aby zapewniona została ich poufność.
c) Profesjonalni doradcy prawni oraz podmioty zajmujące się windykacją należności
Korzystamy z usług podmiotów, które świadczą na naszą rzecz profesjonalne usługi audytorskie, związane z pomocą prawną oraz dochodzeniem należności wynikających ze stosunków prawnych łączących nas z naszymi kontrahentami.
d) Podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską
Korzystamy z usług podmiotów, które profesjonalnie zajmują się świadczeniem usług pocztowych lub kurierskich.
PRZEDSTAWICIELE KLIENTÓW
Kategorie danych osobowych
Przetwarzamy jedynie takie Twoje dane osobowe jak: imię, nazwisko, stanowisko, dane kontaktowe podmiotu, którego jesteś przedstawicielem, telefon służbowy oraz e-mail służbowy.
Źródło pochodzenia danych osobowych
Twoje dane osobowe zostały nam udostępnione przez podmiot, z którym podpisaliśmy umowę lub w celu realizacji zamówienia dla podmiotu, który złożył u nas zamówienie, a którego jesteś pracownikiem lub przedstawicielem. Dane dotyczące tego podmiotu, przekazujemy Ci przy pierwszym kontakcie z naszej strony.
Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wykonania przez nas zobowiązań wynikających ze stosunku prawnego z podmiotem, którego jesteś pracownikiem lub przedstawicielem.
Okres przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tym celu do momentu zakończenia, rozliczenia i upływu okresu przedawnienia dotyczącego naszej współpracy z podmiotem, którego jesteś pracownikiem lub przedstawicielem lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu i uznania przez nas jego zasadności.
Podstawa prawna
Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na realizacji łączących nas umów i stosunków prawnych z podmiotem, którego jesteś pracownikiem lub przedstawicielem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Kategorie odbiorców Twoich danych osobowych
a) Dostawcy usług IT
Korzystamy z usług podmiotów, które profesjonalnie zajmują się świadczeniem usług IT. Zależy nam na tym, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne, aktualne oraz aby zapewniona została ich poufność.
b) Podmioty zapewniające obsługę i bezpieczeństwo Strony
Korzystamy z usług podmiotów, które zapewniają profesjonalne działanie Strony oraz bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. W celu zagwarantowania odpowiedniej jakości tych usług podmioty te przetwarzają adresy IP osób, które odwiedzają naszą Stronę.
c) Profesjonalni doradcy prawni
Korzystamy z usług podmiotów, które świadczą na naszą rzecz profesjonalne usługi związane z pomocą prawną.
d) Podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską
Korzystamy z usług podmiotów, które profesjonalnie zajmują się świadczeniem usług pocztowych lub kurierskich.
PRZEDSTAWICIELE USŁUGODAWCÓW
Kategorie danych osobowych
Przetwarzamy jedynie takie Twoje dane osobowe jak: imię, nazwisko, stanowisko, dane kontaktowe podmiotu, którego jesteś przedstawicielem, telefon służbowy oraz e-mail służbowy.
Źródło pochodzenia danych osobowych
Twoje dane osobowe zostały nam udostępnione przez podmiot, z którym podpisaliśmy umowę lub zawarliśmy porozumienie, a którego jesteś pracownikiem lub przedstawicielem. Dane dotyczące tego podmiotu przekazujemy Ci przy pierwszym kontakcie z naszej strony.
Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wykonania przez nas zobowiązań wynikających ze stosunku prawnego z podmiotem, którego jesteś pracownikiem lub przedstawicielem.
Okres przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tym celu do momentu zakończenia, rozliczenia i upływu okresu przedawnienia dotyczącego naszej współpracy z podmiotem, którego jesteś pracownikiem lub przedstawicielem lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu i uznania przez nas jego zasadności.
Podstawa prawna
Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na realizacji łączących nas umów i stosunków prawnych z podmiotem, którego jesteś pracownikiem lub przedstawicielem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Kategorie odbiorców Twoich danych osobowych
a) Dostawcy usług IT
Korzystamy z usług podmiotów, które profesjonalnie zajmują się świadczeniem usług IT. Zależy nam na tym, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne, aktualne oraz aby zapewniona została ich poufność.
b) Profesjonalni doradcy prawni
Korzystamy z usług podmiotów, które świadczą na naszą rzecz profesjonalne usługi związane z pomocą prawną.
c) Podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską
Korzystamy z usług podmiotów, które profesjonalnie zajmują się świadczeniem usług pocztowych lub kurierskich.
KANDYDACI DO PRACY
I. Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w postaci: imienia (imion), nazwiska, imion Twoich rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania (adresu do korespondencji), Twojego wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia w celu realizacji procesu rekrutacji.
Okres przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tym celu do momentu zakończenia procesu rekrutacji, skutkującego przyjęciem lub odmową przyjęcia do pracy.
Podstawa prawna
Wypełnienie obowiązku prawnego (art. 221 § 1 Kodeksu pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
II. Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, inne niż wymienione powyżej, wskazane przez Ciebie w przesłanym zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji.
Okres przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tym celu do momentu zakończenia procesu rekrutacji skutkującego przyjęciem lub odmową przyjęcia do pracy lub cofnięcia przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym celu.
Podstawa prawna
Dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
III. Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Okres przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tym celu do momentu zakończenia prowadzonych przez nas procesów rekrutacji na stanowiska odpowiadające Twoim zainteresowaniom, doświadczeniu oraz wykształceniu lub cofnięcia przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym celu.
Podstawa prawna
Dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Kategorie odbiorców Twoich danych osobowych
a) Podmioty zapewniające obsługę i bezpieczeństwo Strony
Korzystamy z usług podmiotów, które zapewniają profesjonalne działanie Strony oraz bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. W celu zagwarantowania odpowiedniej jakości tych usług podmioty te przetwarzają adresy IP osób, które odwiedzają Stronę w celu, m.in. poszukiwania ofert pracy.
b) Dostawcy usług IT
Korzystamy z usług podmiotów, które profesjonalnie zajmują się świadczeniem usług IT. Zależy nam na tym, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne, aktualne oraz aby zapewniona została ich poufność.
OSOBY ODWIEDZAJĄCE BIURO
Cel przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji i dokumentów, naszych pracowników oraz gości, a także ograniczenia wizyt tzw. osób niepożądanych, w związku z Twoimi odwiedzinami naszego biura.
Okres przetwarzania
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tym celu wyłącznie przez okres niezbędny do zapewnienia ww. bezpieczeństwa, nie dłużej jednak niż 1 rok od odwiedzin naszego biura lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych i uznania przez nas jego zasadności.
Podstawa prawna
Nasz uzasadniony interes, w postaci ochrony informacji, dokumentacji oraz bezpieczeństwa naszych pracowników i gości, znajdujących się w naszym biurze (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4. JAKIE SĄ TWOJE PRAWA Z ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie swojego żądania za pomocą wskazanych przez nas danych kontaktowych.
Prawo do cofnięcia zgody
Masz prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej nam udzieliłeś na przetwarzanie Twoich danych osobowych, w każdym czasie. Cofnięcie Twojej zgody ma skutek od momentu jej wycofania. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.
Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Ciebie żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić dalsze wykonywanie przez nas naszych działań na Twoją rzecz lub korzystanie z naszych funkcjonalności, które zgodnie z prawem możemy świadczyć jedynie za Twoją zgodą.
Podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO.
Prawo do sprzeciwu wobec wykorzystania danych osobowych
Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy je w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, w tym profilowania opartego na tej podstawie.
Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw.
W przypadku wniesienia przez Ciebie sprzeciwu na otrzymywanie informacji marketingowych, przestaniemy przesyłać Ci tego typu informacje.
Podstawa prawna: art. 21 RODO.
Prawo do usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”)
Masz ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych Twoich danych osobowych.
Pomimo żądania usunięcia Twoich danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, możemy zachować pewne dane osobowe w zakresie niezbędnym do celów ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko oraz informacje o wyrażonych przez Ciebie zgodach lub historii aktywności, które to dane zachowujemy dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych w związku z łączącym nas stosunkiem prawnym. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w tym celu przez okres 10 lat od zakończenia łączącego nas stosunku prawnego. Podstawą prawną przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w tym celu jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podstawa prawna: art. 17 RODO.
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
Masz prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli zgłosisz takie żądanie, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwimy Ci korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych objętych żądaniem. Nie będziemy też do Ciebie wysłać żadnych komunikatów, w tym marketingowych.
Podstawa prawna: art. 18 RODO.
Prawo dostępu do danych osobowych
Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, masz prawo:
a) uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;
b) uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania Twoich danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących Ci na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
c) uzyskać kopię swoich danych osobowych.
Podstawa prawna: art. 15 RODO.
Prawo do sprostowania danych osobowych
Masz prawo do żądania od nas sprostowania Twoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym oraz ich uzupełnienia (jeżeli są niekompletne).
Podstawa prawna: art. 16 RODO.
Prawo do przenoszenia danych osobowych
Masz prawo otrzymać swoje dane osobowe, które nam dostarczyłeś, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie administratora danych osobowych.
Masz również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio takiemu innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe.
Podstawa prawna: art. 20 RODO.
Prawo do wniesienia skargi
Możesz zgłaszać do nas skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz realizacji przysługujących Ci uprawnień.
Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Podstawa prawna: art. 13 ust. 2 lit. d) RODO.
5. CZY PODANIE TWOICH DANYCH OSOBOWYCH JEST OBOWIĄZKOWE?
Podanie przez Ciebie Twoich danych osobowych nie jest obowiązkowe. Jest jednak konieczne celem realizacji łączącego nas stosunku prawnego lub udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytania lub inne podniesione przez Ciebie kwestie. Bez ich podania nie będziemy mogli realizować z Tobą jakiejkolwiek współpracy lub udzielić Ci jakichkolwiek wnioskowanych przez Ciebie informacji.
6. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH OSÓB ODWIEDZAJĄCYCH STRONĘ
Używamy technologii, takich jak pliki cookie, w celach statystycznych, analizy i badania ruchu na Stronie oraz zindywidualizowania treści i reklam. Udostępniamy także pewne informacje dotyczące korzystania przez Ciebie ze Strony naszym zaufanym partnerom z zakresu reklamy i analizy danych.
Terminem „cookie” określamy wszystkie technologie, które przechowują i wykorzystują informacje na urządzeniu, na którym odwiedzasz Stronę, np. na komputerze lub urządzeniu mobilnym. Używamy także technologii takich jak znaczniki pikselowe i pakiety oprogramowania osadzone na naszej Stronie (więcej o nich w informacjach poniżej).
Istnieją różne typu plików cookie, np.:
‒ pliki cookie obsługiwane bezpośrednio przez nas i pliki cookie obsługiwane w naszym imieniu, np. przez firmy analizujące dla nas dane;
‒ pliki cookie, które funkcjonują przez określony czas, w tym te, które funkcjonują jedynie do czasu zamknięcia przeglądarki. Są one automatycznie kasowane po zamknięciu przez Ciebie przeglądarki. Inne pliki tego typu to tzw. trwałe pliki cookie, które nie są kasowane po zamknięciu przez Ciebie przeglądarki. Służą one np. do rozpoznania Twojego urządzenia, gdy znów odwiedzisz Stronę.
Poniżej znajdziesz informację których plików cookie używamy i jaki jest cel ich stosowania.
Logi serwera i zapamiętywanie adresu IP
Korzystanie ze Strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest Strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP użytkownika, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta użytkownik. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze Strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu identyfikacji osoby odwiedzającej Stronę. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem. Dane te posłużą nam także do tworzenia statystyk, które wykorzystujemy do oceny użyteczności Strony oraz jej optymalizacji.
Google Analytics oraz pliki cookie
Korzystamy z Google Analytics – narzędzia do analizy statystyk serwisów www opracowanego przez firmę Google. Google Analytics wykorzystuje pliki cookie zapisywane na komputerze użytkownika umożliwiające przeprowadzenie analizy wykorzystania Strony przez użytkowników. Informacje pozyskane w ten sposób (w tym adres IP użytkownika) przesyłane są na serwer Google Inc. w USA i tam przechowywane. Za pomocą tych danych Google dokonuje oceny ruchu na Stronie na podstawie liczby wizyt, sporządza raporty z aktywności osób odwiedzających Stronę, a także proponuje inne usługi związane z wykorzystaniem Strony. Google może przekazywać informacje stronom trzecim, o ile jest to zgodne z przepisami lub w przypadku, gdy strony trzecie zajmują się przetwarzaniem tego typu danych na zlecenie Google. Google zapewnia, że Państwa adres IP nie zostanie w żaden sposób powiązany z innymi danymi Google Inc. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat warunków korzystania oraz polityki prywatności zachęcamy do odwiedzenia strony: www.google.com/analytics/terms/us lub https://policies.google.com/privacy/update?hl=pl. Możesz zablokować instalację cookie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. W takim wypadku niektóre funkcje Strony mogą nie działać prawidłowo. Możesz w każdej chwili zapobiec gromadzeniu oraz przetwarzaniu przez Google danych wygenerowanych przez cookie pobierając i instalując wtyczkę dostępną na stronie: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.
Google AdWords
Na Stronie wykorzystywana jest także bezpłatna funkcja śledzenia konwersji dostępna w Google AdWords. Google dba o ochronę danych swoich klientów i użytkowników w tym zakresie. Ilekroć użytkownik klika w reklamę, Google umieszcza na jego komputerze plik cookie, który po 30 dniach wygasa. Jeżeli nie chcesz korzystać z usługi śledzenia, możesz odmówić niezbędnego w tym celu zapisywania plików cookie – odpowiednio zmieniając ustawienia przeglądarki, które powodują dezaktywację opcji automatycznej obsługi plików cookie. Istnieje także możliwość dezaktywacji plików cookie wykorzystywanych przez Google do śledzenia konwersji poprzez dokonanie takich ustawień przeglądarki, które powodują zablokowanie plików cookie pochodzących z Google. Aby uzyskać więcej informacji na temat reklamy dopasowanej do zainteresowań lub aby zrezygnować z udostępniania informacji ze swojej przeglądarki internetowej na potrzeby reklamy behawioralnej, przejdź na stronę http://youronlinechoices.eu/.
7. CZY TWOJE DANE OSOBOWE BĘDĄ UDOSTĘPNIANE DO KRAJÓW SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO?
Twoje dane osobowe udostępniamy tylko podmiotom z obszaru Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) oraz, w przypadku odwiedzania Strony, tylko podmiotom, które przystąpiły do Porozumienia w sprawie Tarczy Prywatności UE-USA i posiadają stosowny certyfikat przystąpienia. Więcej informacji na temat programu Tarczy Prywatności można znaleźć na stronie www.privacyshield.gov.
8. ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI
Stosownie do potrzeb możemy zmieniać i uzupełniać Politykę Prywatności. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach poinformujemy Cię poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na Stronie, a w przypadku istotnych zmian możemy wysłać Ci także odrębne powiadomienia na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
-
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną Aquamo spółka cywilna Magdalena Kalbarczyk-Owczarek, Maciej Owczarek (Regulamin) obowiązujący od dnia 15 maja 2018 roku
§ 1. Postanowienia wstępne
1) Niniejszy regulamin został wydany przez AQUAMO s.c. z siedzibą w Borzęcinie Dużym, ul. Poprzeczna 16, 05-083 Borzęcin Duży, zwaną dalej „Spółką”.
2) Serwis „AQUAMO Strefa Klienta” jest przeznaczony dla Klientów Spółki, którym Spółka dostarcza wodę źródlaną „Żywiec Perła” w butlach zwrotnych o pojemności 18,9 l. albo 11l. lub dzierżawi Dystrybutory Filtrujące, na podstawie Umowy zawartej pomiędzy Klientem a Spółką.
3) Spółka umożliwia swoim Klientom korzystanie z serwisu „AQUAMO Strefa Klienta” na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
4) Kontakt ze Spółką w spawach dotyczących Serwisu można nawiązać telefonicznie – pod numerem infolinii 22 733 14 56 do 58, lub drogą elektroniczną – wysyłając wiadomość na adres: biuro@aquamo.com.pl.
§ 2. Definicje
Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
1) Klient – klient Spółki, który zawarł ze Spółką Umowę.
2) Produkty – Woda, Produkty Dodatkowe, Urządzenia Filtrujące.
3) Produkty Dodatkowe – kubki jednorazowe, kawa, herbata, soki owocowe, woda w małych opakowaniach, inne produkty znajdujące się w ofercie Spółki, zamawiane przez Klienta i dostarczane mu podczas dostaw Wody lub osobno.
4) Regulamin – niniejszy regulamin.
5) Serwis – serwis „AQUAMO Strefa Klienta”.
6) Spółka – AQUAMO s.c.
7) Umowa – umowa najmu urządzeń dozujących i sprzedaży wody źródlanej, lub inna umowa, zawarta na czas określony lub nieokreślony, na podstawie której Spółka realizuje na rzecz Klienta dostawy Wody, Produktów Dodatkowych lub dzierżawi Dystrybutory Filtrujące.
8) Woda – woda źródlana „ Żywiec Perła” w butlach zwrotnych o pojemności 18,9 l. lub 11l.
§ 3. Warunki korzystania z Serwisu, dostęp do Serwisu
1) Serwis jest systemem informatycznym umożliwiającym Klientom dostęp do informacji związanych z realizacją Umowy oraz dokonywanie określonych dyspozycji lub zgłoszeń związanych z realizacją Umowy.
2) Spółka nie pobiera opłat za korzystanie z Serwisu.
3) Serwis jest dostępny dla Klientów na stronie internetowej http://aquamo.abstore.pl/
4) Dostęp do Serwisu jest możliwy przy użyciu loginu i hasła nadanych Klientowi przez Spółkę.
5) Korzystanie z Serwisu oznacza jednoczesną akceptację Regulaminu oraz zobowiązanie do przestrzegania jego postanowień.
6) Po zakończeniu korzystania z Serwisu Klient każdorazowo zobowiązany jest do wylogowania się z Serwisu.
7) Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy loginu i hasła oraz nieudostępniania ich osobom trzecim. Klient może dokonać samodzielnej zmiany hasła w zakładce „Profil”.
8) W przypadku trzykrotnego błędnego wprowadzenia przez Klienta hasła na ekranie logowania do Serwisu, dostęp do Serwisu zostanie automatycznie zablokowany. W celu przywrócenia dostępu do Serwisu Klient powinien skontaktować się za pomocą e-mail z Biurem Obsługi Klienta Spółki pod adresem: biuro@aquamo.com.pl
9) Dla poprawnego korzystania z Serwisu sprzęt komputerowy, z którego korzysta Klient, powinien spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
a) zapewniać dostęp do sieci Internet,
b) posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową: Internet Explorer w wersji 7 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies; Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript oraz Cookies; Chrome w wersji 2.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript oraz Cookies; Opera 9 lub nowsza z włączoną obsługą JavaScript oraz Cookies.
c) zalecana rozdzielczość ekranu to 1024×768 px.
10) Spółka nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie Serwisu, jeżeli sprzęt, z którego korzysta Klient nie spełnia wymagań technicznych określonych w ust. 9 powyżej.
§ 4. Czynności dokonywane za pomocą Serwisu
1) Za pomocą Serwisu Klient może dokonać m.in. następujących czynności związanych z realizacją Umowy:
a) sprawdzić rozrachunki oraz pobrać faktury VAT,
b) dokonać edycji danych użytkownika.
2) Niektóre z funkcji Serwisu mogą być czasowo niedostępne ze względów technicznych lub z przyczyn niezależnych od Spółki.
§ 5. Ochrona danych osobowych
1) Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta w związku z korzystaniem z Serwisu jest Spółka.
2) Przetwarzanie danych osobowych Klientów podlega ochronie i następuje zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Ustawa), a od dnia 25 maja 2018 r. zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (RODO).
3) Zasady przetwarzania danych osobowych Klienta, w tym informacje o przysługujących mu prawach w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych przez Spółkę, określa Polityka Prywatności dostępna na stronie internetowej: http://www.aquamostrefaklienta.pl/.
4) Wszelkie dane osobowe Klienta, wykorzystywane przez Spółkę w celu korzystania z Serwisu, nie będą przetwarzane w celach sprzecznych z prawem, w szczególności sprzecznie z Ustawą, a od dnia 25 maja 2018 r. z RODO, ani sprzedawane.
§ 6. Pozostałe zasady dotyczące funkcjonowania i korzystania z Serwisu
1) Treść Serwisu podlega ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. nr 90, poz. 631 ze zm.) oraz innych ustaw.
2) Prawa autorskie do treści Serwisu przysługują Spółce lub innym uprawnionym podmiotom. Wszelkie prawa są zastrzeżone. Elementy Serwisu, w tym teksty, obrazy, elementy graficzne i dźwięki, nie mogą być, za wyjątkiem dozwolonego prawem użytku osobistego, kopiowane, reprodukowane, przenoszone, rozpowszechniane, udostępniane publicznie, wykorzystywane w inny sposób, w całości lub w części, bez uprzedniej pisemnej zgody Spółki.
3) Spółka zastrzega możliwość czasowej niedostępności Serwisu lub niektórych jego funkcji z przyczyn technicznych, w szczególności w przypadku konserwacji, przeglądu, naprawy urządzeń Spółki służących do prowadzenia Serwisu, aktualizacji danych, modernizacji lub rozbudowy Serwisu, a także w powodu działania siły wyższej lub innych przyczyn niezależnych od Spółki.
4) Spółka nie ponosi odpowiedzialności za:
a) skutki ujawnienia przez Klienta loginu lub hasła osobom trzecim,
b) skutki niewylogowania się z Serwisu po każdorazowym zakończeniu korzystania z Serwisu,
c) skutki korzystania przez Klienta z Serwisu w sposób sprzeczny z prawem lub postanowieniami Regulaminu,
d) skutki nieprawidłowo wykonanych czynności przez Klienta przy użyciu Serwisu,
e) przerwy w funkcjonowaniu Serwisu z przyczyn technicznych lub niezależnych od Spółki.
5) Podczas korzystania z Serwisu Klient zobowiązany jest do podawania danych zgodnych z prawdą, dokładnych i aktualnych, niewprowadzających w błąd oraz nienaruszających praw osób trzecich. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść podanych przez siebie danych podczas używania Serwisu
6) Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń.
§ 7. Reklamacje
1) Klient może złożyć reklamację dotyczącą korzystania z Serwisu w terminie 30 dni od dnia, w którym nastąpiło zdarzenie stanowiące przedmiot reklamacji. Reklamacja może zostać złożona drogą elektroniczną lub telefonicznie (na adres e-mail lub numer infolinii wskazane w § 1 ust. 4).
2) Spółka rozpatrzy reklamację w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania.
§ 8. Postanowienia końcowe
1) Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu za nieważne lub nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego lub nieskutecznego postanowienia zastosowanie znajdzie reguła, która jest najbliższa celom tego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
2) Tytuły paragrafów niniejszego Regulaminu zostały zamieszczone jedynie dla wygody i nie mają znaczenia przy interpretacji Regulaminu lub jego poszczególnych postanowień.
3) Spółka zastrzega możliwość odmowy realizacji operacji dokonanej w Serwisie, gdy zaistniałe okoliczności wywołują wątpliwości co do autentyczności operacji. W takim przypadku Spółka niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
4) Aktualny Regulamin jest publikowany na stronie internetowej, na której Spółka udostępnia Serwis.
5) Spółka nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych spowodowaną awarią sprzętu lub oprogramowania użytkownika.
6) Spółka dokłada wszelkich starań w celu zagwarantowania prawidłowego i nieprzerwanego funkcjonowania ” Aquamo Strefa klienta”, jednakże nie gwarantuje, że działanie serwisu będzie w każdym czasie wolne od przerw lub zakłóceń w dostępności i korzystaniu z serwisu lub jego poszczególnych narzędzi internetowych. Przerwy i zakłócenia mogą mieć miejsce przejściowo, jeżeli jest to spowodowane koniecznością naprawy, rozbudowy, modyfikacji lub konserwacji sprzętu albo oprogramowania, lub przyczynami niezależnymi od Spółki.
7) Spółka zastrzega sobie możliwość modyfikacji serwisu, w szczególności prawa do rozbudowy i zmian w oprogramowania przeznaczonego do korzystania z serwisu lub jego szaty graficznej.
Załącznik – usługi dostępne dla Klienta w ramach Serwisu
I. Zapytanie przez stronę http://aquamostrefaklienta.pl
1) Skorzystanie z formularza kontaktowego nie jest uzależnione od spełnienia przez Klienta jakichkolwiek formalności, w szczególności dostęp ten nie wymaga dokonania rejestracji lub logowania.
2) Dostęp do formularza kontaktowego jest nieograniczony w czasie.
3) Formularz kontaktowy służy wyłącznie do uzyskiwania informacji związanych z działalnością Spółki w zakresie dotyczącym obsługi klienta.
4) Skorzystanie z usługi jest możliwe wyłącznie po:
a) uzupełnieniu przez Klienta danych osobowych wskazanych na formularzu kontaktowym dostępnym na stronie: http://aquamostrefaklienta.pl. Pola oznaczone na formularzu kontaktowym z użyciem * mają charakter obligatoryjny. Ich wypełnienie jest konieczne w celu udzielenia przez Spółkę odpowiedzi na zadane pytanie lub odniesienie się do podniesionej kwestii;
b) potwierdzeniu przez Klienta zapoznania się z Regulaminem i zaakceptowania jego postanowień;
c) potwierdzeniu chęci kontaktu ze strony Spółki poprzez naciśnięcie na link zawarty w formularzu kontaktowym „Wyślij”.
5) Spółka zastrzega sobie prawo do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie lub odniesienia się do przedstawionej w formularzu kontaktowym kwestii w najbliższym możliwym czasie, nie dłuższym niż 30 dni.
II. Zapytanie przez stronę http://aquamo.com.pl/formularz-dla-klientow lub http://aquamo.com.pl/spytaj-o-oferte
1) Skorzystanie z formularza kontaktowego nie jest uzależnione od spełnienia przez osobę korzystającą z formularza kontaktowego jakichkolwiek formalności, w szczególności dostęp ten nie wymaga dokonania rejestracji lub logowania.
2) Dostęp do formularza kontaktowego jest nieograniczony w czasie.
3) Formularz kontaktowy służy wyłącznie do uzyskiwania informacji związanych z działalnością Spółka lub złożenia zapytania o ofertę.
4) Skorzystanie z formularza kontaktowego jest możliwe wyłącznie po:
a) uzupełnieniu przez osobę korzystającą z formularza kontaktowego danych osobowych wskazanych na formularzu kontaktowym dostępnym na stronie: http://aquamo.com.pl/formularz-dla-klientow lub http://aquamo.com.pl/spytaj-o-oferte. Pola oznaczone na formularzu kontaktowym z użyciem * mają charakter obligatoryjny. Ich wypełnienie jest konieczne w celu udzielenia przez Spółkę odpowiedzi na zadane pytanie lub odniesienie się do podniesionej kwestii;
b) potwierdzeniu przez osobę korzystającą z formularza kontaktowego zapoznania się z Regulaminem i zaakceptowania jego postanowień;
c) potwierdzeniu chęci kontaktu ze strony Spółki poprzez naciśnięcie na link zawarty w formularzu kontaktowym „Wyślij”.
5) Spółka zastrzega sobie prawo do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie lub odniesienia się do przedstawionej w formularzu kontaktowym kwestii w najbliższym możliwym czasie, nie dłuższym niż 30 dni.
Potrzebujesz odpowiedzi na pytania?
Zadzwoń lub napisz teraz a z przyjemnością udzielimy odpowiedzi.
Skontaktuj się z nami