Woda dla gości w biurze – jak dystrybutor podnosi standard obsługi klienta

Woda dla gości w biurze przestaje być już formą ekstrawagancji i ekskluzywności. Dziś staje się ona standardem, który kreuje pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, w tym samego Zarządu. Dlaczego zatem dostęp do wygodnego w obsłudze dystrybutora zwiększa standard obsługi klienta? W jaki sposób wpływa on na relację pomiędzy przedsiębiorcami?

Strategiczny Customer Experience

Zakup lub dzierżawa dystrybutora wody do biura jest formą oddziaływania na klienta. Dostęp do wody, zamkniętej w estetycznie wykonanym i nowoczesnym urządzeniu, wzmacnia poczucie profesjonalizmu i dbałości o szczegóły. Firmy, którzy dysponują w swoich biurach takim urządzeniem, świadomie budują wizerunek osób dbających o detale, co w biznesie jest cechą szczególnie pożądaną.

Trzeba również pamiętać, że zapewnienie dostępu do wody w swoim biurze, jest też formą wyrazu troski o klienta i jego podstawowe potrzeby. Dzięki temu kształtuje się pozytywny Customer Experience, który może mieć w przyszłości wpływ na podejmowane obopólnie decyzje biznesowe. Poza tym spędzenie kilku chwil na delektowaniu się krystalicznie czystą wodą (ciepłą, zimną lub gazowaną – wedle uznania) przekłada się również na większą otwartość, a tym samym na większą ilość czasu poświęconą rozmowom biznesowym.

Osobista forma negocjacji biznesowych

Instalując dystrybutor filtrujący w swoim biurze, przedsiębiorca nadaje prowadzonym rozmowom biznesowym zupełnie nowe znaczenie. Obecność urządzenia eliminuje bariery funkcjonalne, takie jak konieczność:

Dzięki temu negocjacje biznesowe mogą być prowadzone w sposób osobisty i poufny, a rozmawiające ze sobą strony, mogą skupić się na swoich oczekiwaniach oraz na propozycjach rozmówcy. Nieograniczony dostęp do wody eliminuje również niedogodności, które mogłyby wynikać ze sposobu funkcjonowania naszego organizmu. Uczucie pragnienia podświadomie skupia na sobie część uwagi, utrudniając podjęcie rzeczowych rozmów.

Troska o zdrowie i bezpieczeństwo

Woda w biurze to nie tylko prosty sposób na zaspokojenie podstawowych potrzeb. Inwestycja w dystrybutor jest też formą troski o bezpieczeństwo i zdrowie osób odwiedzających to miejsce. W nowoczesnych urządzeniach, które jako dostawca wody mamy w swojej ofercie, występują zaawansowane systemy filtracji, wykorzystujące np. węgiel aktywny lub zjawisko odwróconej osmozy. Dzięki nim podawana woda jest pozbawiona chloru, różnych osadów, a także wielu innych zanieczyszczeń, które mogłyby stanowić potencjalne niebezpieczeństwo dla zdrowia.

W nowoczesnych dystrybutorach nie brakuje również rozwiązań, które umożliwiają usunięcie z wody bakterii, wirusów i innych patogenów. Jest t możliwe dzięki zastosowaniu lamp ultrafioletowych, które oddziałując na ciecz za pomocą promieni UV, skutecznie eliminują mikroorganizmy o zróżnicowanym pochodzeniu.

Działania promocyjne

Obecność dystrybutora wody w biurze można też potraktować jako narzędzie promocji w kontekście ekologii i oszczędności zasobów. Korzystając z możliwości, jakie daje urządzenie filtrujące:

Mając dostęp do nowoczesnego dystrybutora, podkreślamy, jak ważna jest dla naszego brandu idea zrównoważonego rozwoju ze szczególnym naciskiem na działania prośrodowiskowe. W ten sposób możemy też wyróżniać nasze dążenia do redukcji zbędnych kosztów, racjonalizacji, a także efektywniejszego zarządzania zasobami i dostępną przestrzenią. Są to wartości, które mają istotne znaczenie dla firm.

Różnorodność i elastyczność oferty

Dzięki stale rozwijanym i unowocześnianym dystrybutorom, woda dla gości w biurze może być dostępna w postaci gorącej lub zimnej. W porze zimowej będzie ona świetną bazą do przygotowania smacznej kawy lub herbaty. Z kolei latem można ją podać np. z dodatkiem kostek lodu. W ten sposób podkreślamy:

Woda dla gości w biurze, która pozwala zaspokoić ich elementarne potrzeby, to nie tylko drobny gest gościnności. To przede wszystkim sposób na budowanie relacji z klientem i pretekst do krótkiej rozmowy oraz przełamania lodów pomiędzy stronami. Dystrybutor może być też wyrazem naszej dążności do zrównoważonego rozwoju w kontekście ochrony środowiska, ciągłego podnoszenia komfortu gości oraz inwestycji w bezpieczeństwo i higienę.

Dlatego, jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz zbudować odpowiednią atmosferę w kontaktach z klientami i współpracownikami, koniecznie zadbaj o to, by woda była zawsze pod ręką – dzięki temu każde Twoje spotkanie biznesowe stanie się bardziej komfortowe dla Twoich klientów, którzy poczują, że naprawdę dbasz o ich potrzeby. W Aquamo rozumiemy, jak ważne jest budowanie pozytywnych relacji z klientami, kontrahentami i współpracownikami.

Zobacz więcej